понедельник, 2 марта 2020 г.

Հեռավար ուսուցում


Մարտի 2-8




Հեռավար աշխատանքային շաբաթ

  • սովորողների տեղեկացնել հեռավար աշխատելու մասին
  • ներկայացնել հեռավարի նախգծերին
  • տեղեկանալ հիվանդ սովորողների մասին
  • հետևել էլեկտրոնային հասցեներին
  • բլոգների ուսումնասիրում
  • ոսկեգործության ընտրությամբ խմբի համակարգում
  • ինչպես պահպանվել Կորոնավիրուսից, տեղեկատվական թերթրիկի տարածում
  • էլեկտրոնային նամակների հարց ու պատասխան
  • 4-5-րդ դասարանցիների նախագծերի համակարգում
  • էլեկտրոնային մատենավորություն



Նախագիծ՝ ընտանեկան խոհանոց

Համակարգում եմ

Ազգային խոհանոց, ծիսական ուտեստներ, ընտանեկան կերակուր 
Նպատակը՝ ճանաչել ազգային խոհանոցը, շփումը ընտանիքի անդամների հետ, հմտությունների ձեռք բերում, կարողություների զարգացում։ Ընտանեկան ավանդույթների ճանաչում և փոխանցում, ժամանց ընատնիքի անդամներ հետ։

Մեկնարկ․ մարտի 2


Սիրելի սովորողներ, գիտեմ, այս օրերին տանն եք լինելու: Առաջարկում եմ հավես նախագիծ տանը, խոհանոցում, ընտանիքի անդամների հետ: Պատրաստում եք ձեր ընտանիքում ընդունված ուտեստը, քաղցրավենիքը կամ թեյը, այն ամենը ինչն ընդունված է ձեր տանը: Կարող եք նաև ազգային, ծիսականխոհանոցից ինչ որ բան պատրաստել: Այս ամենը նկարահանեք, տեսանյութ պատրաստեք և տեղադրեք ձեր բլոգում:Հղումը ուղարկեք ինձ, ես էլ իմ բլոգում, ուսումնական կայքում կթողարկեմ: Կարծում եմ հավես կլինի, իրար ավելի լավ կճանաչենք ու կկիսվենք մեր ընտանեկան ավանդույթներով: Չենք հասցնի իրար կարոտել և մեդիայի միջոցով կլրացնենք մեր շփումը:
Ձեր թույլտվությամբ կհրապարակեմ նաև իմ ֆեյսբուքյան էջում:

Մասնակիցներ

Գարիկ Թովմասյան և ընտանիք
Նարեկ Սուքիասյան 1 և ընտանիք, մաս-2
Նարե Սարգսյան և ընտանիք
Լեո Աղաբեկյան և ընտանիք
Նորիկ Գաբրիելյան և ընտանիք
Ժիրայր Ղարիբյան և ընտանիք
Եվա Խաչատրյան և ընտանիք
Նարե Հովհաննիսյան և ընտանիք
Արեն Ղազարյան և ընտանիք
Էմիլ Սողոմոնյան և ընտանիք
Մարիա Ջանազյան և ընտանիք
Դավիթ Մեհրաբյան և ընտանիք
Մանե Հովսեփյան և ընտանիք
Նարե Հովսեփյան և ընտանիք
Արմեն Բրուտյան և ընտաանիք
Ռուզան Ղուկասյան և ընտանիք
Արփի Հակոբյան և ընտանիք
Նարե Արղությոն և ընտանիք
Նարեկ Սարոյան և ընտանիք
Ռոզի Մովսիսյան և ընտանիք
15.04
Գարիկ Թովմասյան և ընտանիք
Նարե Արղության և ընտանիք

Комментариев нет:

Отправить комментарий