четверг, 19 ноября 2020 г.

Մուտքի ճամբարը որպես ընդհանուր ներառականության բաղկացուցիչ

 

ՍԵԲԱՍՏԱՑՈՒ ՕՐԵՐ․ ԿՐԹԱՀԱՄԱԼԻՐԻ ՏՈՆ 2020

<<Մխիթար Սեբաստացի>> կրթահամալիր
Կլոր սեղան Արևելյան դպրոցում
Նոյեմբերի  26
4-5րդ դասարանցիների <<Մուտքի>> ճամբար




Դպրոց` Արևելյան դպրոց

Մուտքի  ճամբարի (ամառային փուլ) համակարգող` Անահիտ Գևորգյան

Դասավանդող` Իվետա Ջանազյան, սովորող՝ Նարե Արղության


Իվետա Ջանազյանը հայրենագիտության և բնագիտության դասավանդողն է: Կամավորի սկզբունքով սովորեցրել է լողուսուցում և համատեղ կազմակերպել ենք եռօրյա ճամբար Արատեսի դպրական կենտրոնում:


  • Ինչպիսի պարապմունքներ են կազմակերպել ճամբարականներին ներառելու հեղինակային կրթական ծրագրում, բաց միջավայրում

Պարապմունքներ են կազմակերպվել ՝ Գինու և խաղողի դպրոց, Ամառային լողափ, <<Տիգրան Հայարպետյան>> գրադարան, մեդիակրթություն, բույսերի լաբորատորիա, ուսումնական ժամերգություն, մարզական ակումբներ, ուսումնական Ագարակ,ընտրությամբ գործունեության առանձնահտկություններ
  • Նշել ներառականության բաղկացուցիչները
լող
պարտիզապուրակային գործունեություն
բույսերի խնամք
քայլարշավ
մեդիակրթություն
ընթերցումներ
կենդանիների խնամք
կավագործություն
նկարչություն
բակային խաղեր
երգ-երաժշտություն
ընկերություն


  • Քանի մուտքի ճամբարական  է ունեցել  2020թ.  առցանց եւ ֆիզիկական միջավայրում
  1. Եվա Սմբատյան 5-րդ դասարան    eva-smbatyan@mskh.am 
  2. Աստղիկ Այվազյան 5-րդ դասարան   astghik5@mskh.am
  3. Անահիտ Տիգրանյան 5-րդ դասարան anahit5@mskh.am
  4. Սարին Զեփյուր Թոմարսի 5-րդ դասարան sari5@mskh.am
  5. Անահիտ Սարգսյան 5-րդ դասարան anahit-5@mskh.am
  6. Անժելիկա Արզումանյան 5-րդ դասարան anjelika5@mskh.am
  7. Մերի Ներսիսյան 5-րդ դասարան meri-5@mskh
  8. Միլենա Հակոբյան 5-րդ դասրան milena-5@mskh.am
  9. Էլիզա Սիմոնյան 4-րդ դասարան  eliza-4@mskh.am
  10. Անահիտ Հակոբյան 4-րդ դասարան    anahit-hakobyan@mskh.am
  11. Աննա Այվազյան 4-րդ դասարան       anna4@mskh.am 
  12. Արսեն Բալայան 4-րդ դասարան     arsen4@mskh.am
  13. Գայանե Հարությունյան 4-րդ դասարան gayane@mskh.am
  14. Վալերիկ Հայրապետյան 4-րդ դասարան valerik4@mskh.am
  15. Նարեկ  Առաքելյան 5-րդ դասարան narek5@mskh.am
  16. Հայկ Պողոսյան 5-րդ դասարան  hayk5@mskh.am



  • Ընդունելությունը ըստ քայլերի
ծանոթացում  սովորղ հետ
ծանոթություն հեղինակային մանկավարժությանը
ծանոթություն բաց միջավայրին
կրթահամալիրի կառուցվածք
մեդիակրթություն
հեղինակային մանկավրժության բախկացուցիչներ
էլեկտրոնային հասցեների բացում, կիրառում
բլոգավարություն
կրթահամալիրի կայք
լրացուցիչ կրթություն
ուսումնառության պայմանգիր
սովորողի անհատական ուսումնական պլան


Մուտքի ճամբարը ըստ փուլերի 

կամավորներ՝  Աննա Ստեփանյան, Լևոն Հարությունյան, Հարություն Հովսեփյան, Մարինե Ոսկանյան, Արտակ Ռշտունի, Գայանե Սարգսյան, Իվետա Ջանազյան, Մարինե Ամիրջանյան

Մասնակիցներ՝ 
  1. Առաքելյան Հասմիկ
  2. Ասլանյան Մարիամ
  3. Ավետիսյան Մարգարիտա
  4. Դանիելյան Արամ
  5. Բաբայան Նորայր
  6. Ալիբաբայան Վահե
  7. Շաբոյան Գերա
  8. Տեր-Սահակով Անի
  9. Գրիգորյան Արաննա
  10. Պետրոսյան Ալեն
  11. Պետրոսյան Լուսինե
  12. Շաբոյան Մարիետա
  13. Տեր-Սահակով Բորիս
  14. Պետրոսյան Էլեն
  15. Բաբայան Յանա
  16. Ասլանյան Վիգեն
  17. Մաթևոսյան Լաուրա
  18. Ասրյան Եսթեր
  19. Պետրոսյան Դանիել
  20. Հայրապետյան Աստղիկ
  21. Աղաջանյան Մարիամ

Հաշվետվություններ

Գինու և խաղողի դպրոցում





Վերլուծական

Ամեն տարի ուսումնական ամռանը կազմակերպում ենք նոր սովորղների ճամբար և անվանում Մուտքի ճամբար: Նրանք այն սովորողներն են և ընտանիքները, ովքեր ցանկանում են ներառվել մեր հեղինակային ուսումնական բաց միջավայրում: Այս տարին covid19-ի հետ պայմանավորված  արտակարգ էր, այսինքն մենք էլ աշխատեցինք արտակարգ իրավիճակում, տեղայնացնելով մեր բաց միջավայրը: Օգտվեցինք ներքին բակի, պարտեզի, լողավազանի, Արատես դպրական կենտրոնի, լաբորատորիաների  և մեդիայի հնարավորություններից, ներառելով նաև արդեն հեռավար ընտրած սովորղների ռեսուրսը: Պարապմունքները կազմակերպեցինք ֆիզիկական միջավայրում և մեդիամիջավայրում: 2020-2021 ուսումնական տարին արտարոց էր նաև պատերազմական դրության պատճառով: Կարիքից ելնելով Մուտքի ճամբար կազմակերպեցինք նաև մեր Արցախցի սովորղների հետ: Առաջին փուլում մեզ հաջողվեց նրանց միանգամից ներառել ուսումնական պարապմունքներին և սովորղները կցվեցին դասարանկան խմբերին և ընտրությամբ գործունեության, ուսումնական գործի այլ պարապմունքներին: Իսկ հետո ուսումնական աշնան ընթացքում, արտակարգ իրավիճակում կազմակերպեցինք ֆիզիկական միջավայրում: Ներգրավեցին նաև կամավոր ուսուցիչներ, ովքեր փոխանցեցին իրենց կարողությունները և հմտությունները: Ոոզում եմ առանձնացնել նաև սովորղ  Նարե Արղությանին, ով ամեն անգամ ընտրելով հեռավար-ընտանեկան դպրոցը կարողացավ դասավանդողների հետ մասնակից լինել Մուտքի ճամբարի կայացմանը; Նարեն, օգնեց մուտքի տարատարիք սովորղներին և ծնողներին բլոգավորության և մեդիակրթության դասընթացներ կազմակերպել հենց օնլայն հարթակում: Մուտքի ճամբարին մասնակցի են եղել, որպես սովորող նաև ծնողները որոնց հետաքրքրել է մեր այլընտրանքային, հեղինակային կրթությունը և միջավայրը: Նրանք ներառվել են և ներաված են որպես սովորղ, ծնող, շահառու և լիարժեք Սեբաստացիական համայնքի անդամ: Շարունակելի...
Սպասում ենք բոլորին, ովքեր ցանկանում  են դառանալ Սեբաստացի համայնքի անդամ:


Комментариев нет:

Отправить комментарий